Menu

Opšti uslovi korišćenja BizSMS usluge

 

Uvodne odredbe


Član 1.

  1. Opšti uslovi korišćenja BizSMS usluge (u daljem tekstu: "Uslovi") regulišu prava i obaveze između kompanije One (u daljem tekstu: "Kompanija One") i korisnika BizSMS usluge (u daljem tekstu: "Korisnik").
  2. Korišćenjem BizSMS usluge, Korisnik prihvata ove Uslove i obavezuje se da ih poštuje.
  3. Kompanija One uslugu korisniku pruža na osnovu Ugovora zaključenog sa privrednim društvom NTH sa sjedištem u Crnoj Gori.
  4. Korisnik je saglasan da tokom trajanja ovog Ugovora, NTH može vršiti modifikacije Platforme neophodne za korišćenje Servisa. Kompanija One nije odgovorna za modifikaciju Platforme u smislu prethodnog stava i Korisnik nema pravo da od Kompanije potražuje bilo kakvu naknadu štete koju Korisnik eventualno pretrpi usljed takvih modifikacija.
  5. Korisnik je dužan da obezbijedi svu potrebnu opremu za korišćenje usluge (u daljem tekstu: Oprema). Kompanija One nije odgovorna za nekompatibilnost Opreme i usluge i/ili za nemogućnost korišćenja usluge na Opremi.

Definicije

Član 2.

  1. Bulk SMS Platforma – softverska platforma koja omogućava slanje velikog broja SMS poruka prema krajnjim korisnicima odjednom.
  2. Korisnik – pravno lice koje koristi Bulk SMS platformu – BizSMS uslugu.
  3. Krajnji korisnici – osobe koje primaju SMS poruke poslate putem BulkSMS platforme.

Obaveze korisnika

Član 3.

  1. Korisnik je odgovoran za sadržaj SMS poruka koje šalje putem Bulk SMS platforme odnosno da prilkom kreiranja sadržaja SMS poruka poštuje sva prava intelektualne svojine trećih lica, i u tom smislu obezbijedi sve potrebne licence, saglasnosti, dozvole trećih lica i nadležnih organa, za kompletan period trajanja ugovornog odnosa sa Kompanijom One.
  2. Korisnik se obavezuje da ne koristi Bulk SMS platformu za slanje poruka koje:
    • krše važeće zakone i propise,
    • sadrže uvredljiv, neprimjeren, politički nekorektan sadržaj,
    • promovišu nelegalne aktivnosti,
    • sadrže neistinite ili zavaravajuće informacije.
  3. Korisnik nema pristup bazi podataka Kompanije One. Bazu podataka prikuplja Korisnik i dužan je pridržavati se odredaba Zakona o zaštiti ličnih podataka. Svi prigovori korisnika vezani za povredu iz ovog člana su i usključivoj odgovornosti Korisnika. Kršenje obaveza iz ovog člana će se smatrati materijalnom povredom Ugovora od strane Korisnika.
  4. Korisnik se obavezuje da pribavi zakonom i drugim propisima predviđene saglasnosti za usluge iz člana 1 Ugovora, što podrazumijeva da se Kompanija One oslobađa bilo kakve odgovornosti u slučaju da pružanje usluge nije organizovano i sprovedeno saglasno propisima.

Obaveze kompanije

Član 4.

  1. Kompanija One obezbjeđuje Korisniku pristup Bulk SMS platformi u skladu sa ovim Uslovima.
  2. Kompanija One ne snosi odgovornost za sadržaj poruka koje Korisnik šalje, niti za posljedice koje mogu proizaći iz njihove dostave krajnjim korisnicima.
  3. Kompanija One će pratiti i mjeriti ostvareni saobraćaj u svojoj mreži i slati Korisniku mjesečne izvještaje u skladu sa članom 7 ovih Opštih uslova.
  4. Kompanija One ima pravo da Korisniku privremeno prekine pružanje Servisa u sljedećim slučajevima, i to bez obaveze prethodnog obaveštavanja Korisnika:
    • u slučaju da Korisnik vrši distribuciju neželjenih SMS poruka (spam poruke);
    • u slučaju kršenja Uslova korišćenja Servisa od strane Korisnika;
    • u slučaju da postupanje Korisnika ometa pružanje Servisa drugim licima;
    • u slučaju protivpravnog ponašanja Korisnika;
  5. Ukoliko Korisnik u roku od 15 (petnaest) dana počev od privremenog prekida pružanja Servisa u smislu prethodnog stava ne potpiše i Kompaniji One dostavi izjavu kojom se obavezuje da nadalje neće preduzimati nedozvoljene radnje ili ako nakon dostave izjave ponovi nedozvoljene radnje kao i ukoliko Kompanija One utvrdi da se radi o posebno gruboj zloupotrebi prava Korisnika tako da se od Korisnika nadalje ne može očekivati savjesno postupanje prilikom korišćenja Servisa, Kompanija One može jednostrano, bez otkaznog roka raskinuti Ugovor.
  6. Korisnik je dužan da nadoknadi kompaniji One Crna Gora svu štetu koju pretrpi usljed nedozvoljenog ponašanja Korisnika u smislu ovog člana.

Sender ID i Shortcode

Član 5

  1. Sender ID predstavlja alfanumerički skup karaktera koji se prikazuje kao pošiljalac SMS poruke, najčešće naziv pravnog lica koje koristi uslugu. Short code predstavlja skraćeni broj definisan Pravilnikom o dodjeli numeracije Agencije za elektronske komunikacije sa kog se SMS poruke šalju. Korisnik može podnijeti zahtjev Kompaniji One za dodjelu Sender ID-a ili short code-a, u skladu sa ovim Uslovima i važećim zakonodavstvom.
  2. Procedura za dodjelu Sender ID-a:
    • Korisnik podnosi zahtjev za registraciju željenog Sender ID-a putem pisanog zahtjeva Kompaniji One.
    • Kompanija One zadržava pravo da odbije ili modifikuje predloženi Sender ID u skladu sa zakonskim propisima i tehničkim standardima.
    • Nakon odobrenja od strane Kompanije One i nadležnih regulatornih tijela, Sender ID će biti aktiviran i dostupan za korišćenje u roku od dva radna dana od odobrenja.
  3. Procedura za dodjelu short code-a:
    • Korisnik podnosi zahtjev za dodjelu short code-a putem pisanog zahtjeva Kompaniji One.
    • Kompanija One će u saradnji sa regulatornim tijelima obezbijediti dodjelu i aktivaciju short code-a u skladu sa važećim procedurama.
    • Dodijeljeni short code će biti aktiviran u roku od dva radna dana od odobrenja.
  4. Korisnik se obavezuje da će koristiti dodijeljeni Sender ID i/ili short code isključivo za slanje poruka u skladu sa zakonom i važećim propisima, kao i da neće koristiti iste za distribuciju uvredljivih, nelegalnih ili neželjenih (spam) sadržaja.
  5. Kompanija One zadržava pravo da privremeno ili trajno onemogući korišćenje dodijeljenog Sender ID-a i/ili short code-a ukoliko utvrdi da Korisnik ne postupa u skladu sa ovim Uslovima ili važećim zakonima.

Pristupni podaci

Član 6

  1. Kompanija One se obavezuje da Korisniku, nakon zaključivanja Ugovora i ispunjenja svih tehničkih i administrativnih uslova, dostavi potrebne pristupne podatke (korisničko ime, lozinku) za korišćenje Bulk SMS platforme.
  2. Korisnik se obavezuje da će čuvati kredencijale u skladu sa propisima o zaštiti podataka i neće ih dijeliti sa trećim licima.
  3. Kompanija One neće snositi odgovornost za eventualnu štetu nastalu usljed neovlašćenog korišćenja kredencijala od strane trećih lica, osim u slučaju kada je do štete došlo usljed propusta od strane Kompanije One.
  4. U slučaju da Korisnik izgubi pristupne podatke ili postoji sumnja da su podaci kompromitovani, Korisnik je dužan da odmah obavijesti Kompaniju One kako bi se izdale nove pristupne informacije i onemogućio dalji neovlašćeni pristup.

Zaštita podataka i privatnost

Član 7.

  1. Korisnik se obavezuje da postupa u skladu sa važećim zakonima o zaštiti podataka o ličnosti i drugim propisma iz oblasti zaštite podataka i ličnosti odnosno pravilima slanja elektronske pošte.
  2. Kompanija One se obavezuje da će preduzeti sve razumne mjere za zaštitu podataka o Korisnicima i Krajnjim korisnicima u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.

Način plaćanja

Član 8.

  1. Korisnik se obavezuje da plati usluge slanja SMS poruka u skladu sa cjenovnikom Kompanije One.
  2. Kompanija One zadržava pravo da izmijeni cjenovnik, o čemu će obavijestiti Korisnika najmanje 30 dana prije stupanja na snagu novih cijena.
  3. U slučaju kašnjenja u plaćanju, Kompanija One zadržava pravo da suspenduje pristup Bulk SMS platformi do izmirenja svih dospjelih obaveza.

Ograničenje odgovornosti

Član 9.

  1. Kompanija One neće biti odgovorna za bilo kakve direktne, indirektne, slučajne ili posljedične štete koje mogu nastati korišćenjem Bulk SMS platforme.
  2. Kompanija One ne garantuje potpunu dostupnost i neprekidno funkcionisanje platforme, posebno u slučajevima tehničkih problema ili viših sila.
  3. Kompanija One ne odgovara za štetu koju Korisnik pretrpi usljed povremenih privremenih prekida pružanja usluga mreže ili iz razloga trajnog obustavljanja pružanja određenih usluga, kao i drugih razloga koji su izvan kontrole Kompnije One.
  4. Korisnik je saglasan da se u pogledu sadržaja i obaveza u vezi sa sadržajem usluge odriče svih zahtjeva prema Kompaniji One i obavezuje se da će u potpunosti nadoknaditi svaki iznos koji, u vezi sa navedenim sadržajem i obavezama, Kompanija One plati bilo kom licu. Ukoliko Korisnik prekrši bilo kakvu obavezu u vezi sa uslugom i sadržajem usluge prema bilo kom korisniku servisa ili bilo kom trećem licu, Kompanija One ima pravo da obustavi usluge, odnosno deaktivira nalog Korisniku bez prethodne najave.
  5. Odgovornost prema Krajnjem korisniku usluge ili bilo kom tećem licu u potpunosti pada na teret Korisnika. Kompanija One nema odgovornost niti obavezu prema Krajnjem korisniku servisa ili bilo kom trećem licu. Kompanija One, takođe, ne daje nikakve garancije, eksplicitno ili implicitno, zakonske ili druge, koje se na bilo koji način odnose na slanje bulk SMS poruka od strane Korisnika. Kompanija One ni u kom slučaju neće biti odgovoran za direktnu, indirektnu, slučajnu, posledičnu ili specijalnu štetu, uključujući i izgubljenu dobit, gubitak podataka, osim ukoliko je šteta nastala kao posledica grube nepažnje ili namjere Kompanije One.

Raskid ugovora

Član 10.

  1. Korisnik može raskinuti ugovor o korišćenju Bulk SMS platforme u bilo kom trenutku, slanjem pismenog obavještenja Kompaniji One 30 dana unaprijed, uz obavezu da nadoknadi sve troškove koji proizilaze iz prijevremenog raskida ugovora, u skladu sa važećim Uslovima.
  2. Kompanija One može raskinuti ugovor i onemogućiti pristup platformi Korisniku u slučaju kršenja ovih Uslova.

Izmjene uslova

Član 11.

  1. Kompanija One zadržava pravo da mijenja ove Uslove u bilo kom trenutku.
  2. Izmjene Uslova stupaju na snagu nakon što budu objavljene na veb sajtu Kompanije One ili budu dostavljene Korisniku putem elektronske pošte.
  3. U slučaju promjene regulatornog okvira (propisa iz područja ICT komunikacija, drugih mjerodavnih zakona odnosno podzakonskih propisa), Kompanija One i Korisnik će izmijeniti ove uslove odnosno pripadajući Ugovor u skladu s izmijenjenim regulatornim okolnostima.

Rješavanje sporova

Član 12

  1. Ugovorne strane su saglasne da će riješiti bilo kakva sporna pitanja mirnim putem, putem pregovora. Ukoliko u razumnom vremenskom roku (30 dana od dana otpočinjanja istih) pomenuti pregovori ne pokažu rezultate strana će riješiti spor pred Privrednim sudom Crne Gore.

Uslovi za korišćenje usluge BizSMS stupaju na snagu 26.12.2024. godine, i isti se primjenjuju samo u slučaju da je Korisnik zaključio Ugovor o korišćenju posebnih usluga.