Još bolja kontrola troškova za Telenor korisnike

Share this:

Menu
O KOMPANIJI NOVOSTI NOVOSTI I SAOPSTENJA JOŠ BOLJA KONTROLA TROŠKOVA ZA TELENOR KORISNIKE

Share this:

NAZAD
 
 "123 Meni" aplikacija, novi servis mobilnog operatora Telenor će korisnicima olakšati uvid u troškove, poslate poruke i Internet protok.
 
(Podgorica, 24. septembar 2013. godine) - Kompanija Telenor predstavila je danas novu aplikaciju “123 Meni” koja korisnicima omogućava jednostavan pregled i kontrolu troškova, kao i mogućnost aktivacije dodataka i aktuelnih kampanja. Nova aplikacija sadrži i sve informacije o stanju računa, odnosno iznosu kredita i dopuna, kao i grafički prikaz preostalih minuta, poruka i megabajta. Aplikacija broji primljene poruke, dužinu dolaznih i odlaznih poziva, kao i utrošenu količinu Internet protoka.
 
"Kao kompanija koja osluškuje potrebe svojih korisnika, a svjesni važnosti kontrole troškova, osmislili smo “123 Meni” aplikaciju. Pri kreiranju aplikacije vodili smo se prvenstveno time da bude jednostavna za upotrebu i pregledna, zbog čega smo uključili i grafički prikaz. “123 Meni” je u potpunosti prilagođen našem tržištu i sada čekamo prve reakcije korisnika”, saopštio je Dino Rastoder, specijalista za e-biznis u kompaniji Telenor.
 
Aplikacija "123 Meni" se može preuzeti besplatno sa Google Play prodavnice i trenutno podržava mobilne telefone sa Android operativnim sistemom. Aplikacija se može koristiti preko Telenorove GPRS mreže i Wi-Fi konekcije. Ukoliko se korisnik nalazi u mreži Telenor Internet saobraćaj koji nastane korišćenjem aplikacije.neće se naplaćivati. Pristup ostalim stranicama preko aplikacije, kao i korišćenje usluga iz aplikacije, naplaćivaće se po cijenama definisanim za te servise.