Kotor je sedmi grad u kojem će korisnici mobilnih komunikacija sve informacije o aktuelnim ponudama dobijati u modernizovanoj Telenor prodavnici, u tržnom centru Kamelija.
(Kotor, 20. maj 2014.) – Kompanija Telenor je danas u Kotoru otvorila redizajniranu prodavnicu, koja korisnicima omogućava interaktivno iskustvo i jednostavan pristup aktuelnostima i uređajima koje ova telekomunikaciona mreža ima u ponudi. Otvaranjem prodavnice u Kotoru, koja je sedma u nizu, nastavlja se jedan od najvećih ovogodišnjih projekata kompanije Telenor.
„Kotor je turistička destinacija koja predstavlja spoj istorije i modernog stila života, a novi dizajn Telenor prodavnice se uklapa u sliku ovog grada. Građani će u prijatnom ambijentu biti u mogućnosti da se na inovativan način upoznaju sa aktuelnom ponudom, a naši zaposleni će stručnim savjetima doprijeniti da i kompanija Telenor nastavi izgradnju duge tradicije“, saopštila je Adrijana Husić, PR Telenora.
Kotorani koji su danas posjetili modernizovanu prodavnicu dobili su poklone i posebne ponude u okviru Telenor pametne mreže.
U dijelu modernizovane Telenor prodavnice koja je posvećena biznis korisnicima, od sada je u ponudi „Moja Firma“, paket u sklopu kojeg će firme pored besplatne komunikacije u okviru tima i Telenor mreže imati besplatne minute ka drugim operatorima u Crnoj Gori, roming minute, kao i neograničeni pristup Internetu. Pored povoljnosti prilagođenih poslovanju malih i srednjih firmi, Telenor je za korisnike pripremio i novi digitalni servis My Contacts, koji olakšava upravljanje telefonskim imenikom i jednostavno prebacuje kontakte sa jednog telefona na drugi.