U skladu sa opštim uslovima, korisniku koji ne plati račun u roku od 8 dana počev od dana dospjeća, naša kompanija može da obustavi odlazni saobraćaj (privremeno isključenje), izuzev pristupa i korišćenja broja za pozivanje u hitnim slučajevima „112“.
Korisnici mogu da zaštite broj od privremenog isključenja jednom tokom mjeseca i to u periodu od 02. do 15. u mjesecu. Broj će biti zaštićen od privremene suspenzije na period od 5 dana (uključujući i dan izvršene zaštite).
Zaštita broja i provjera statusa se vrši putem
- Naše aplikacije,
- servisa “Moj meni” slanjem kratkog koda *121# (koja se može inicirati i iz rominga),
- kao i putem IVR-a.
Cijena ove usluge je 0,99 € sa ukljucenim PDV-om
Ako korisnik tokom trajanja zaštite (5 dana) ne izmiri dospjela dugovanja biće isključen. Nakon toga reaktivacija je moguća samo uz dostavu dokaza da je izvršeno plaćanje dospjelog računa ili u slučaju da je uplata uredno proknjižena kod nadležne službe u našoj kompaniji.