Prenosivost broja
Najbrža i najbolja mreža otvara vrata svim pripejd i postpejd korisnicima koji žele da postanu korisnici jedne od najvećih svjetskih telekomunikacionih kompanija, a da nastave da koriste svoj broj. Usluga prenosivosti broja omogućava Vam da postanete naš korisnik, a zadržite svoj postojeći pripejd ili postpejd broj telefona zajedno sa prefiksom (067, 068). Korisnik koji želi da prenese svoj broj u našu mrežu može podnijeti zahtjev za prenos u bilo kojoj našoj poslovnici na teritoriji Crne Gore. Usluga prenosivosti broja je potpuno besplatna.
Osnovni uslovi za prenos broja:
Ako ste fizičko lice:
- Izmirene sve obaveze kod postojećeg operatora na broju koji želite da prenesete u našu mrežu (dostavlja se dokaz o plaćenom računu za prethodni obračunski period, izdat od strane postojećeg operatora).
- Izmirena dugovanja na nekom drugom broju koji se vodi na vas u našoj mreži.
- Nepostojanje ugovorne obaveze kod postojećeg operatora, ili da su ispoštovane stavke iz ugovora koja se odnosi na istek ugovora o kupovini telefona po povlašćenim uslovima ili servisnim povoljnostima.
Ako ste pravno lice:
- Izmirene sve obaveze kod postojećeg operatora na broju koji želite da prenesete u našu mrežu (dostavlja se dokaz o plaćenom računu za prethodni obračunski period, izdat od strane postojećeg operatora).
- Nepostojanje ugovorne obaveze kod postojećeg operatora, ili da su ispoštovane stavke iz ugovora koja se odnosi na istek ugovora o kupovini telefona po povlašćenim uslovima ili servisnim povoljnostima.
- Nepostojanje ugovorne obaveze ili je ugovor o poslovnoj saradnji sa postojećim operatorom istekao.
Ako ste prepaid korisnik:
- Registrovan broj kod postojećeg operatora.
- Dostavljeni na uvid SIM kartica i PUK broj.
- Nakon što ste podnijeli Zahtjev za prenos broja, ne možete tražiti odlaganje ili otkazivanje prenosa broja. Ponovni prelazak u drugu mrežu (ili povratak u staru) možete zatražiti 3 mjeseca nakon prenosa broja.
Ostali uslovi su definisani Članom 15 Pravilnika o prenosivosti broja Agencije za elektronske komunikacije i poštansku djelatnost.
O procesu prenosivosti broja možete pročitati više na sljedećem linku: EKIP – Prenosivost broja.
Provjeri u kojoj mreži je broj
Svi korisnici usluga One Crna Gora mreže mogu na brz i jednostavan način provjeriti u kojoj se mreži nalazi broj koji pozivaju.
Dovoljno je ukucati kratki kod *136*, traženi broj i simbol #, i potvrditi zahtjev ili poslati poruku sa tekstom „MREZA 06xxxxxxxx” na broj 14789. Korisnik potom dobija povratnu informaciju o mreži u kojoj se broj nalazi.
Takođe, svi korisnici naše fiksne i mobilne mreže besplatnim pozivom na 14789 i unosom željenog broja će automatski dobiti povratnu informaciju.
Osim kratkog koda, informaciju o tome u kojoj se mreži nalazi broj koji pozivaju, korisnici se mogu informisati i na sajtu Agencije za elektronske komunikacije i poštansku djelatnost - EKIP – Provjera brojeva ili preuzimanjem mobilne aplikacije ‘’Operator’’ dostupna za preuzimanje preko Google Play prodavnice – Restart IT – Operator.