Kako da pošaljete Vašu reklamaciju?
Reklamaciju možete uputiti na jedan od sljedećih načina:
- popunjavanjem odgovarajućeg formulara u One poslovnicama
- slanjem dopisa poštom na adresu,
- mailom
- faksom
Dopis treba da sadrži broj telelefona/korisnički nalog elektronske pošte na koji se prigovor odnosi, kao i naznačenu adresu prebivališta na koju je moguće proslijediti pisani odgovor i kontakt telefon korisnika. Reklamacije koje ne sadrže broj telefona/korisnički nalog elektronske pošte ne mogu biti uzete u razmatranje.
Reklamaciju možete dostaviti na sljedeći način:
- ličnim dolaskom u najbližu One poslovnicu (uz priloženu navedenu dokumentaciju).
- faksom na broj 069800469 za pravna lica;
- elektronskim putem na e - mail adresu reklamacije@1.me
- poštom na adresu Bulevar Džordža Vašingtona 83; 81000 Podgorica
Odgovor na reklamaciju biće dostavljen u zakonom predviđenom roku.
- Na reklamacije upućene elektronskim putem na e-mail adresu reklamacije@1.me, odgovor će biti “obezbijeđen” lozinkom. Lozinka će biti upućena SMS porukom na broj na koji se reklamacija odnosi.
- U cilju zaštite korisničkih podataka, reklamacije koje se odnose na suspendovane ili deaktivirane brojeve korisnici mogu podnijeti u nekoj od One prodavnica ili poslati poštom na adresu Bulevar Džordža Vašingtona broj 83; 81000 Podgorica.